torsdag, mars 05, 2009

I'm alive

Jag hade en trött dag igår. De rörliga nätterna tar ut sin rätt. Jag hade tänkt stiga upp tidigt för att vända på dygnet men sov förbi alarmet och vaknade först vid halv fem efter nästan åtta timmars sömn. Trots det var jag jättetrött hela kvällen igår och lyckades ändå somna för natten kring ett-tiden. Så igår blev det då inget gjort.

Idag är jag desto piggare. Har kört Mattias till jobbet och träffat Anna på stan och ätit indisk lunchtallrik på Rost. Väldigt gott, precis som vanligt. Sen strosade jag på stan en kort stund innan jag for hem igen. Lillasyster är väl på väg tillbaka hit, hon var också på stan med några kompisar men skulle komma under eftermiddagen igen. Får väl se vad hon har för önskemål om planer eller om hon är trött och mest vill sportlovsslappa.

Inga kommentarer: