måndag, november 01, 2010

Det gick vägen, kanske

Den välplanerade helgen är över och jag har mot förmodan ändå fått in min metodrapport i tid. Eller, jag laddade upp den kl 12.04, fyra minuter efter utsatt tid. Men det tycks ha gått bra. Jag trodde i ärlighetens namn inte att jag skulle få färdigt den, det satt så långt inne. Men så började det lossna i fredags och lördags och sen rullade det på. Men visst, jag klev upp sju imorse för att hinna göra det sista.

Och nu har jag ivrigt väntat vid datorn på att de skulle ladda upp alla rapporter så att jag kunde se om jag gjort helt åt fanders eller nåt som liknar de andras. Och efter att ha skummat igenom tre stycken så ser det ut som att jag åtminstone är i samma område, så kan vi väl säga. Nu väntar mer noggrann läsning av de andras och sen seminarie med opponering på onsdag.

Måtte det gå bra. Och måtte jag inte bli sjuk, vilket det känts som hela dagen.

Inga kommentarer: