tisdag, november 02, 2010

Ta i trä

Jag skulle kanske inte skrivit att jag håller på att bli sjuk för plötsligt så eskalerade sjukdomskänslan tvärt. Jag fryser som en galning, känner mig febrig och huvudet dunkar på ett 'trevligt' sätt. Plus att näsan rinner. Mys. En liten vinst är att jag är för seg i huvudet för att idas vara nervös inför morgondagen.

Jag har i vart fall suttit och läst rapporter nu och känner mig hyfsat förberedd till opponeringen imorgon. Jag lär inte kunna hålla låda i 20-25 minuter enligt instruktionerna, men det känns också som en väl optimistisk rekommendation när det handlar om en rapport om 7-8 sidor text.

Hoppas bara att jag piggnar till lite och får igång huvudet igen, för just nu är tankeverksamheten seg som sirap. Så kroppen; imorgon kl 8 är du på topp!

Inga kommentarer: