torsdag, november 18, 2010

Torsdag betyder ärtsoppa, visst?

Hemma (i hem nr 2) igen, mätt och belåten efter att mer eller mindre ha inhalerat två skålar grön ärtsoppa (som undertecknad slängde ihop på måfå men som blev något av en succé enligt M). Och trött, men what's new with that liksom?

Sitter och leker lite med mac:en, försöker hitta rätt knappar samt förstå allt det antagligen underbara som t.ex den magiska touchpaden står för men som jag inte riktigt greppat än. Just nu fuskar jag dock och kör med vanlig mus. Jag tror att det är en enorm timesaver att lära sig touchen, men just ikväll orkar jag inte. Måste också börja spara över allt som är på den gamla datorn men inte heller det orkar jag för tillfället.

Trött och lite hängig är hon, vad är det frågan om egentligen?

Inga kommentarer: