lördag, november 06, 2010

Vad gör man halv åtta en lördagsmorgon?

Det kändes galet att vara trött redan strax efter tio igår kväll, men rätt skönt att vakna halv åtta imorse alldeles utvilad. Men helt har jag nog inte greppat det här med normal dygnsrytm än. Vad gör man uppe en lördagsmorgon halv åtta?

Jag surfade lite nyheter i sängen innan M vaknade till liv en timme senare. Sen blev det stillsam frukost till oss och nykokt fisk till svansarna. Nu har M farit iväg för att byta däck på bil nr 2 så att vi åter har varsin bil att röra oss med (med två boplatser nästan fem mil från varann och två olika planeringsbenägna personer är det en förutsättning). Under tiden han är borta har jag fått ett infall att baka bullar. Tänkte att jag skulle passa på när jag har tiden och dessutom är i huset där bakassistenten finns.

Inga kommentarer: