tisdag, november 09, 2010

"Because you're gorgeous, I'd do anything for you"

S kom idag hem från sin andra inlandstur på kort tid (sicka dumheter) så vi tog igen lite missat umgänge och for och åt onyttig lunch samt strosade i lite butiker. Trivsamt. Och skönt att koppla bort tankarna lite. Jag hittade bl.a ett schampo som jag läst ska vara bra, så jag fortsätter väl mitt schampotestande en sväng till. Hittills har jag annars inte hittat något som jag varit fullt ut nöjd med, sen jag dissade det billiga och bra*. Speciellt inte nu när det blivit kallt och håret står som en statisk Tommy Nilsson-frilla upp från hjässan. Men det här nya lovar i vart fall stort:

"...helps turn your long hair into a soft, luscious, swingy curtain of gorgeousness."

Must be a winner, inte sant?

*Varför gjorde jag det? Jo, dels för att reklamen är så horribel att jag inte står ut med att sponsra den och dels för att jag var less på samma gamla schampo.

Inga kommentarer: