fredag, november 19, 2010

Jag önskar mig en snöhög

Jag insåg för ett par timmar sen att det är fredag idag och därmed också fredag kväll as we speak. Jag vet inte varför jag missat det, det känns bara inte alls som att det är dags för helg igen.

Kanske var det därför det var så lite folk på gymmet när jag var där. Eller så var det för att det var så nära efter lunch. I vilket fall så var det en absolut trevlig sak och det gick också en hel del bättre idag än i förrgår.

Kvällen har sen till stor del spenderats hemma hos M:s syster som fyller år idag. Trevligt och mysigt som alltid. När vi for hem hade det börjat snöa och det är nästan så att jag i hemlighet önskar mig en insnöad dag imorgon så att jag får stanna i sängen hela dagen. Men så blir det antagligen inte. Men det vore lite skönt.

Inga kommentarer: