lördag, november 20, 2010

Lördag

Men åh, gäsp klockan fem en lördag? Really? Kanske jag borde äta något så jag blir piggare.

Helg nu. Tydligen. Och vad är planen? Hm, ja större delen av lördagen har hittills spenderats hos en numera pensionerad arbetskamrat som behövde lite datorsupport. M har hjälpt dem i flera år och nu var det så nära en hårddiskkrash man kunde komma så det var god tid för ett nytt besök. Och det var trevligt, vi hade inte setts på ett tag.

Kvällen erbjuder typ ingenting. Jag är magiskt pank (eller egentligen inte, men det är en annan historia) vilket begränsar möjligheterna ytterligare. M ska till en kompis och se film och dricka öl, lillasyster och pojkvännen är hos mamma och själv är jag i min tysta lägenhet i stan utan särskilda planer. Kanske blir det att se nån film eller nåt sånt. Men först borde jag kanske alltså ordna någon mat. Jag har slarvat alldeles för mycket med det de sista dagarna.

Inga kommentarer: