måndag, november 08, 2010

Upp på bandet igen!

Jag har också tänkt återuppta träningen den här veckan. Den har som annars helt fallit bort sen jag hade ont i ryggen, började plugga osv. Vi får väl se om jag har kvar det så förmånliga träningskortet efter nyår. Är jag fortsatt tjänstledig så lär jag inte få det, men vi får väl se på det. En sak och en termin i taget, kanske. Jag har nästan två månader kvar att träna på så det är bara att köra. Jag betalar ju fortfarande för det. Och så vet jag att jag tycker att det är hemskt kul också. Egentligen. Jag har bara tappat lite fart.

Och det goda resultatet som vågen visade för ett tag sen har nog fallit bort igen. Gissar jag iallafall. Oron och alla hjärnspöken som uppkom kring uppsatsproblematiken ökade kraftigt mitt småätande, kan jag säga. Nu får det vara slut på sånt. Mindre socker, mera träning!

Inga kommentarer: