lördag, augusti 08, 2009

Trött Sara igen

Okej, trött var ordet igen. Igår sov jag aldrig nåt på dagen så när jag satte mig i bilen och skulle köra ut på landet imorse hade jag varit vaken nästintill ett dygn och jag var tröttare än jag trodde att jag skulle vara. Hade glömt att jag inte kan göra så om jag ska köra bil 5 mil på morgonen. Så jag sjöng högt som en galning till radion i bilen som tog mig ganska fort ut till huset. Och det gick bra. Men lite oroad var jag (vilket eg blev mer grejen än att jag var trött).

Sen har jag inte riktigt kunnat sova så bra idag märkligt nog. Vaknade strax efter tolv av att Mina-katten satt bredvid mig i sängen och kräktes. Mys. Upp och byta i sängen. Sen var det ganska varmt så jag tänkte lägga mig ute en stund. Men då var det ett par jaktplan som fick för sig att leka lite och dessutom blåste det lite för kallt efter en stund så jag gav mig efter en timma. Sen har jag legat i sängen igen och sovit kanske en halvtimme i stöten. Inte alls bra grund för två nätter till. Ska försöka dra mig ut på en promenad för att piggna till och förhoppningsvis dyker M upp och lagar lite middag.

Inga kommentarer: