torsdag, augusti 13, 2009

Stockholm dag II

Idag är det lite mer oklart vad som händer. Det är ganska fint väder och bad-junkien Miss J vill besöka stranden. Jag är betydligt mer skeptisk då bad utomhus sällan är min tekopp. Men jag kan ju alltid softa på stranden en stund (även om jag vet att jag blir rastlös fortare än kvickt om jag inte har nån seriös sysselsättning med mig). I övrigt sitter jag och kikar på nätet efter skojiga besöksmål.

Grönan lär det nog bli nån dag. Jag har inte varit där sen barnsben och J aldrig så ett besök känns givet. Inte för att åka nånting, mer för att strosa runt och se på galningarna som väljer att göra så. Skansen har också diskuterats, men dels så kostade det en del att gå in och dels så är jag lite smått skeptisk till djur i bur. Men jag vet inte. Vi får se.

Hade ju velat gå på nån stand-up men hittar inget som lockar riktigt. Tips på skojiga aktiviteter mottages annars varmt.

Inga kommentarer: