torsdag, augusti 27, 2009

Bloggstädning

Nu har jag rensat bort lite i min blogroll här bredvid. Känns dumt att ha med bloggar som inte längre lever. Det finns dessvärre fler som ligger illa till om de inte skärper sig, vilket jag innerligt hoppas att de gör.

Men, jag har inte bara tagit bort utan även lagt till. Bl.a Kjell Häglunds samlade, kanske man skulle kalla den. Han skriver ju på en massa ställen samtidigt (hur hinner han med allt?) och har nu kommit på det geniala i att samla dem. Tyvärr får man inte med hans krönikor på City vilket är synd för oss lantisar, men man får hålla till godo med resten. Dessutom har jag lagt till Älskade Dumburk som jag trodde redan fanns med...

Jag söker fortfarande mer och nytt att läsa. Har följt några nya bloggar ett tag nu men av någon anledning försvinner de en efter en från min rss-läsare. Jag kanske är kräsen just nu, vad vet jag. Vet inte riktigt vad jag vill läsa om. Fortsätt gärna tipsa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för uppmaningen... :) Jag har precis uppdaterat lite texter på bloggen i alla fall, en bra start eller hur!?

Sara sa...

Gott! Det artar sig :)