tisdag, augusti 18, 2009

Besök i bilder

Som utlovat kommer här lite fler bilder från min Stockholmsvecka. Inte så väldigt spännande kanske, men iaf.

Den här hemska bilden behöver lite förklaring. I födelsedagspresent av J fick jag på centralen när jag kom ett "kit" bestående av denna hatten, ett par gigantiska stjärnformade solglasögon och ett SL-kort för 7 dagar. Det här var i stort sett det enda officiella tillfället jag hade hatten på. Och nej, den följde inte med ut sen.

Man fick inte fotografera inne på utställningen tydligen, men här är flaggan vid entrén iaf. Som sagt, besök utställningen om ni har vägarna förbi!


Miss J utanför båthallarna på Djurgården.

En märklig brygga (båt?) med allt från grill och utemöbler till toastol på.

Sara på Djurgården.

En dåligt belyst bild över en del av virrvarret av bergochdalbanor på Gröna Lund.

Kvällsbild av en del av utsikten mot Gröna Lund från Djurgårdsfärjan.

(Alla bilder är klickbara för större format. De tillhör mig.)

Inga kommentarer: