måndag, augusti 17, 2009

Valberedning i backspegeln

I övrigt är jag just nu på väg hem till det ljuva Västerbotten igen. Jag har haft en skön och väldigt rolig vecka i Stockholm. Igår var det möte med valberedningen, det som jag egentligen for till Stockholm för. Det var som vanligt lättsamt men produktivt. Det är rysligt trevligt folk i valberedningen. Och snart utökas den dessutom med en av mina favoritbloggare Anna-Karin som hoppar in för en annan person framöver. Fler trevliga möten att vänta, alltså!

(Jag hade faktiskt kameran med mig till mötet igår men glömde helt bort att ta några bilder. Nästa gång kanske...)

1 kommentar:

Bloggerskan sa...

Ja, och snart kommer jag vara uppkopplad dygnet runt igen och då kan jag börja avreagera mig oftare på allt dumt jag läser i Svenskan om morgnarna. :)