lördag, november 08, 2008

Tidig tillbakablick på veckan

Helgen har just slagits in på den stora kling-klong-klockan på jobbet och jag sitter på, just det, jobbet. Måste erkänna att det inte var med lätta steg jag gick hit ikväll. Hade ingen lust alls. Fredag kväll innebär att jag har dryga 30 timmar natt framför mig innan det blir måndag morgon, och det lockade helt enkelt inte. Men det kanske blir bättre än tänkt.
Veckan har varit ganska mycket film. På ytan iaf och det har varit trevligt. Väldigt trevligt. Men kanske varit mer eftertänksam på ett annat plan. Mmm. Imorgon är det tänkt att vi ska besöka Fannys ex-jobb-utställning (?) på Galleri 60 på Gammlia. Det är vernissage på eftermiddagen så jag ska dra mig upp tidigt och fara dit och kolla med Mattias och Anna. Det ska bli spännande. Vernissage är dock inget jag vet hur man för sig på så det känns lite speciellt. Men det ska nog gå bra. Framför allt kul att träffa Fanny, det var evigheter sen. Hon har varit lite begravd i arbete ett tag.
Nej, jag ska passa på att fika lite när det är lugnt innan klockan blir för mycket. Bara så.

Inga kommentarer: