söndag, november 30, 2008

Köpfri julskyltning

Jag hade en tyst plan att besöka julskyltningen i stan idag men jag orkade helt enkelt inte offra sömnen för det. Det hade nog varit lite trevligt annars. Jag är inget fan av jul som bekant, men jag tycker att det är mysigt med en del av sakerna runtomkring. Torghandel i snöig stad är en sån sak. Istället får jag väl anamma Buy Nothing Day.

Dessutom skulle jag behöva köpa en julstjärna till köket. Men det får bli imorgon. Jag har inte satt upp några julstjärnor eller nåt sånt alls än. Det får väl också bli imorgon. Det och dammsugning. Jag skickade ett sms imorse till Mattias om att jag inte skulle säga nej till fika med lussebullar i eftermiddag. Vi får väl se om han hakar på det. Oavsett hoppas jag att han kommer in till stan med min bil så att jag slipper bussandet idag.

Inga kommentarer: