måndag, november 17, 2008

En nerddag senare

En bloggtyst söndag. Jag har spelat mestadels, får erkännas. Det kändes som en sån söndag. Jag sov länge, åt frukost i lugn och ro, tittandes på Mattias när han frustrerad satt och skällde på sin nya fina dator som kör Vista i windowspartitionen (det finns inga drivers till hans kick-ass-grafikkort i xp). Han var ganska söt i min teddybjörnliknande morgonrock som han mer eller mindre har bott i hela helgen. Söt men frustrerad alltså.

Sen for han på middag till sina föräldrar och då spelade jag ett tag med Joakim i hörlurarna. När han gav upp åt jag mat och när sen Mattias kommit hem till sig så spelade vi tillsammans resten av kvällen via skype. En riktig nerddag alltså. Men det har varit roligt, mycket har blivit gjort (i Northrend alltså, i verkligheten har i stort sett inget blivit gjort). Imorgon ska jag ge mig ut på promenad i snön och sen är det jobbdags på kvällen/natten igen. Jag borde säkert ha dåligt samvete för att jag gjort så lite vettigt i helgen, men det känns lite som att det var just det jag behövde. Så det så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spelar du?

Lägg gärna till din blogg på http://www.startblogg.se om du vill få mer trafik till din blogg!

Sara sa...

Jag spelar World of Warcraft såklart! =)

Ska kolla in ditt tips, tack för det.