lördag, november 22, 2008

Sara goes svamp-bob

Idag är det lördag men inte känns det som lördag. Jag vet inte vad jag har för dag idag. Det kanske inte spelar nån roll... Lite lördag kändes det iofs på stan när Anna och jag trängdes med resten av Umeborna ungefär... Innan löning och allt. Vet inte vad det var.

Trevligt var det iaf. Och numera är jag ägare av både mössa och halsduk. Svart halsduk och en grön baskerliknande sak som Anna plockade fram. Jag är nog fortfarande inte helt med på den båten, men jag litar på Anna och hon sa att det skulle vara så. Lite svamp-Bob-varning är det på baskrar, tycker jag, men det är nog en vanesak kanske. Hade jag nu bara varit en sån där bloggtjej som utan att tveka lägger in bra och halvdåliga (mobil-) bilder på sig själv i bloggen så hade ni fått se, men dit har jag inte kommit än... Tror jag.

1 kommentar:

Unknown sa...

Fan, jag skulle tagit den där bilden på oss som jag funderade över när vi var på stan. Skulle kanske kunnat lägga upp den här i kommentaren. (går det?) Dubbelsvamp....