torsdag, november 27, 2008

Desperata husfruar är vi allihopa?

När jag känner mig som piggast under nätterna har jag börjat se avsnitt från början av Desperate Housewives, en serie som jag aldrig riktigt fastnat i på tv. Jag har sett enstaka avsnitt, men aldrig greppat grejen. Jag är väl inte tokfrälst nu heller, efter nästan två säsonger, men det har ett underhållsvärde iaf. Fast nog händer det mycket skumt och nog är det många hemligheter. Kom på mig själv igår med att fundera över om mina vänner kanske också har såna där hemligheter. Mattias svarade mig kort att "alla har hemligheter". Som mordbrand, att ens son rattfull kört ihjäl grannens mamma, mord av grannfrun eller stulna barn? Och genast kände jag mig lite tråkig.

1 kommentar:

Nora sa...

Hahaha! I forhold til dem kan det hende vi alle er litt kjedelige.. XD Jeg elsker det! Ser på tv og de er nok kommet litt lengre her i England. Det er JUICY!