onsdag, november 12, 2008

En ny del av världen öppnas

Inatt är det dags. Expansion nummer två kommer. Ny världsdel, nytt folk, nya möjligheter, nya utmaningar. Känns ganska spännande faktiskt. Jag är ju lite av en WoW-periodare och tröttnar då och då, speciellt efter att jag nådde nuvarande taket level 70, så det ska bli kul med lite nytt. Jag går dessvärre ut och jobbar inatt och imorgon natt så jag kommer som sagt inte kunna bli med och nerda mig utanför game-butiken inatt och lär väl inte få tid att sätta mig in i spelet före helgen heller egentligen. Men lite ska jag väl hinna kika när jag vaknat imorgon, och så räknar jag med rapport från Mattias mfl. Om de kommer kunna logga in, vill säga. Det lär väl vara rätt mycket tryck på servrarna efter midnatt, gissningsvis. Efter 3-patchen nyligen var det problematiskt åtminstone ett dygn, men kanske har de kunnat lösa det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En miljon Death Knights i "newbiee områderna" och resterande miljoner i Northrend så det blir genocide på alla stackars djur och mobs som behövs för att levla vidare...

Jag förväntar mig inget annat än ren och skär kaos :D

/Johan

Sara sa...

Skulle gissa det ja. Ska du trängas också?