måndag, november 10, 2008

Det måste blivit fel i konstruktionen

Imorse när jag for hem i bilen kände jag hur mina käkmuskler var väldigt spända. Försökte allt jag kunde att slappna av, men jag kan bara inte. Ikväll känner jag fortfarande av det och huvudvärken kommer smygande i vanlig ordning. Mattias försökte massera mina axlar och nacke men sa att det var så hårt att det inte riktigt gick. Så nu gör jag nya försök med att slappna av igen. Men det går inte! Jag hittar som inte läget utan spänner mig bara ännu mer och får snarare ont i tungan (?) när jag hållt på en stund. Det måste vara nåt fel på mig, jag är nog felkonstruerad på nåt vis. Men det är jobbigt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Försök att reklamera?

/Johan

Sara sa...

Haha, ja var gör man det?

Anonym sa...

Vissa anser nog att Gud är den man ska vända sig till. Men jag har hört att han inte alltid är tillgänglig och svår att få tag på. Lite dryg verkar han också vara, man pratar och pratar men han verkar som ignorera folk?

/Johan

Sara sa...

Finns han på facebook? =)

Anonym sa...

Stäng av DATORN å MOBILEN!!
Ligg en hel dag å bliga på Izzard eller någe å fly allt som ska göras å allt som måste göras!!

Sara sa...

Gott råd, lillebror. Izzard löser allt =)

På tal om att stänga av mobilen, när gjorde du det senast? Jag trodde den var fastsydd på dig... =)