söndag, november 16, 2008

Ståuppkväll 3

Gav upp ståupp-tv efter ett tag. Arab-amerikanerna var dock ganska roliga, betydligt bättre än de två innan. De skämtade mycket om hur det är att vara arab i USA efter 11 september, oavsett om man är född där eller inte, och om hur mycket koll amerikaner eg har om just araber. Med mera. Mycket självironi och säkerligen mycket tänkvärt, speciellt kanske om man är amerikan.

Chris Rock och Bill Hicks får jag väl kolla på youtube eller så (Hicks har jag iofs redan sett). Tappade orken och questade lite istället en stund. Jag hade tänkt gå tillbaka och se filmen, men fastnade i spelandet faktiskt. Det var lite grejer som skulle göras färdigt och jag fick för mig att filmen startade senare än den gjorde. Lite surt när jag insåg det, men jag får väl köpa den istället.

Inga kommentarer: