onsdag, februari 20, 2008

Sjuk!

Jag klarade mig natten igenom på jobbet, även om det stundvis kändes lite tufft. Ville mest krypa ihop och sova. Ömsom frös, ömsom svettades. Nu har det dock brutit ut och jag är helt däckad. Orkar i skrivande stund knappt sitta upp, utan halvligger i sängen med datorn på en bricka efter lite hjälp från Mattias. Vill inte va sjuk!

Alldeles tung i huvudet, snurrig, jobbigt att andas och svullen i halsen så att jag mår illa (jag har hyperkänsliga hulkreflexer, fråga vilken doktor som helst som trots varning har stoppat spatel i halsen på mig vid halsfluss...) och är alldeles kinkig. Jag vill inte vara sjuk! Vi har ju möte ikväll. Vet inte jag orkar, vi får se. Man kan ju ligga och prata i telefonen samtidigt?

När man är sjuk FÅR man klaga.

Inga kommentarer: