söndag, februari 24, 2008

And the Oscar goes to...

Inatt är det Oscargalan. Får se om jag orkar sitta uppe. Igår ville jag sova men kunde inte, får se om det blir tvärtom inatt. =) Fast det spelar ingen roll, jag har egentligen inte sett någon av de som är nominerade. Lite trist att det tar sån tid innan de kommer till Sverige. Disney-råttan är väl den enda jag sett, och så Pirates-filmen. Men det kan va en rätt kul gala trots allt. Om det är bra underhållning. Vi får se. Somnar jag är det också bra förstås. Imorgon måste jag städa bilen och åka till besiktningen. Kanske få den att starta innan dess också... Det är superlite bensin i den och det i kombination med kyla så blir det kondens har jag förstått (det har hänt ett par ggr tidigare), och då bli den segstartad. Men Mattias skulle komma hit imorgon och hjälpa mig få den fit för besiktning. Hoppas ändå att jag är piggare då.

Okej, lite bättre nu än tidigare kanske. Även om inget förändrats... Men tack Joakim, som vanligt.

I veckan måste jag ta tag i att ringa lite vänner. Speciellt Mia som jag inte hört av mig till på tusen år... Hur dumt som helst. Saknar henne plenty.

Inga kommentarer: