torsdag, februari 28, 2008

Helgbesök och bio

Till helgen kommer lillasyster på besök. Lite oväntat och tyvärr lite dumt eftersom jag jobbar hela helgen, men hon är alltid välkommen. Hon ska nog vara här uppe hela sitt sportlov som hon har nästa vecka, så har jag tur kan jag stjäla henne en extra dag i nästa vecka.

Vi pratade iaf om att gå på en tidig bio i helgen, innan jag ska till jobbet på lördag antagligen. Jag hoppas vi kan göra det, jag har längtat efter bio-besök ganska länge nu. Får jag välja vill jag se Juno, men kan gå med på nästan vad som helst, utom Arn och Morgan Pålsson-filmen. Kan inte förstå hur nån ska kunna orka igenom en hel film med Morgan Pålsson? Han är inte särskilt rolig ens i små mått. Det finns andra karaktärer jag gillar mer från "Hipp Hipp"-gänget. Men kanske är den bättre än jag tänker mig, jag vet inte.

Inga kommentarer: