onsdag, februari 06, 2008

Rättvisemärkt lunch

Har idag med hjälp av Anna och Mattias gjort klart alla brevutskick, fått iväg alla mejlutskick, raderat studsande adresser osv. Hade en stunds strul med registret som dock löste sig på ett bra sätt, hoppas jag. Har nog haft axlarna vid öronen i ett drygt dygn nu, för jag har en skön start till migrän på g igen. Funderar på att ta nån tablett och lägga mig en stund och sova så att jag har huvudet med mig ikväll på telefonmötet med styrelsen.

Anna föreslog att vi skulle äta lunch på stan när vi var klara här idag. Ett mycket bra förslag. Det var som vanligt fullt till dörren på mitt favvoställe Rost så vi gick istället till det ganska nya caféet, som är rättvisemärkt. Barista, kanske det heter? Väldigt bra mat, trevlig miljö och helt överkomligt pris. Kan rekommenderas.

Nej, lite sömn kanske vore en idé. See ya.

Inga kommentarer: