lördag, februari 02, 2008

Facebookat

Har spenderat en knapp timme på Facebook. Jag är ju aldrig där egentligen. Borde lägga ner, men det är ett kul/bra/enkelt sätt att åtminstone sporadiskt konversera med människor man inte träffar på andra sätt. Men jag vet inte.. Det är också fyllt av massa skräp-applikationer som jag nu rensat lite i. Det skojigaste är kanske egentligen quizzen. Jag är lite sucker för quizzes. Men ja.. Ska ta mig tid att kolla det där som Gusten tipsade om också kanske.

Jo, by the way. Ni som måhända mejlar mig via fb (och som råkar läsa detta); gör inte det, jag kollar så sällan och glömmer sen lätt att det finns mejl även där. Har missat svara flera stycken just därför. Mejla på min vanliga istället. Har ni inte den får ni mejla och fråga efter den =)

1 kommentar:

tiarafeministen sa...

Själv håller jag på att bli galen på fecebook. Tycker inte att jag får ut något vettigt alls av det + att jag är så trött på alla applications folk vill att man ska adda...