torsdag, februari 28, 2008

Counting Sara

Tillbaka från en väldigt skön promenad till och från stan. Känns nästan som att den hade kunnat få vara längre. Jag bor rätt nära "city" trots allt. Det var väldigt vackert ute, önskar att jag haft kameran med mig. Synd att den är lite för stor för att bara släpa med sig hur som helst.

Har inte tokshoppat alls, det blev dvd-skivorna som planerat. Sen tittade jag även efter en försenad present till systerdottern och spanade in halsdukar på Indiska. Utöver det så köpte jag något kanske lite oväntat men ändå inte. En stegräknare minsann. Jag har inbillat mig att en sådan skulle hjälpa till att sporra mig för fler promenader och funderat på att skaffa en i evigheter. Så nu är det gjort. Gosh vad mycket funktioner man kunde få med! Jag valde en hyfsat enkel, vars enda "onödiga" finess är ett överfallslarm som jag egentligen inte känner att jag vill ha. Eftersom det är jag hade jag snarare velat ha andra tekniska finesser som att kunna koppla den till en hemsida med funktioner etc... Jag lovar att jag kommer trassla in mig i spärrgrejen och dra igång larmet by accident första gången jag vandrar med den. Ja vi får väl se.

Inga kommentarer: