torsdag, juli 01, 2010

Ömsom regn, ömsom sol

Blandad dag, både vädermässigt och vad gäller sysselsättning för min del. Först ett par rehab-möten, det ena jobbigare än det andra. Sen en fikadejt med Simon, vilken utökades till en biltur till Mariedal/Ersboda för besök på djuraffären och Jula. Väldigt trevligt och skapligt välfungerande distraktion från huvudvärken (båda sorterna) jag burit med mig hela dagen.

Nu sitter jag och gäspar i min snart igendammade lägenhet, trött av den fattiga sömn jag välsignats med de sista dygnen. Så det blir nog inte så många knop ikväll, kanske ser nån film eller fortsätter med mina nyupptäckter i tv-serie-skörden. Imorgon ska jag dock försöka få lite städning gjord.

Dåligt med mat har det blivit också. Hungern tycks ha uteblivit de här sista dagarna. Bara frukost och fika har gått ner idag. Kanske får ta tag i det trots allt.

Inga kommentarer: