onsdag, juli 28, 2010

Goggle-hunt!

Vi lyckades också enas om två par glasögon åt Miss J. Solglasögonen var hyfsat enkla att komma fram till (även om J en stund hade en önskan om att se ut som en biff i cab-bil, en image jag inte riktigt förenar med honom annars) men det var kanske lite klurigare med de vanliga glasögonen.

J hade en bild av hur han ville ha det redan innan och även om jag hoppade på det tåget efter att han provat några i den stilen så bytte vi trots allt spår till sist. I blame me och mina förnuftiga råd som fick honom att gå på en båge med något mindre übertrendig profil (jag vet att han inte är sugen på att lägga ut tusenlappar igen nästa år när de inte längre "gäller" tex). Jag vet inte om förnuft-Sara är den bästa att ha till hjälp för sånt här, men jag tror att han till sist ändå blev väldigt nöjd. Det blir ändå en lite annorlunda Miss J när glasögonen väl är klara.

Jag vill också göra nåt nytt skojigt med mig själv. Men kanske inte något som innebär en fattig plånbok efteråt. Tyvärr är väl den sedan evigheter önskade idén på förändring just en sådan. Vi får väl se om jag får spel och genomför den trots allt nån gång eller om den förpassas som halvgalen idé i historien.

Inga kommentarer: