söndag, juli 04, 2010

Crazy catlady informerar!

Katten Smilla har såklart (eller kanske inte ändå) påpekat att jag inte höll på traditionerna och gratulerade henne här igår när hon fyllde 11 år. Ledsen, Smillsvans, här kommer ett sent men hjärtligt grattis!

Jag gör mitt bästa för att inte låtsas om att jag inser att hon iaf börjar bli medelålders (säger vi, även om det inte kanske är fullt sanningen). Min genom tiderna mest beständiga, omständiga men också trogna livskamrat. Yrvädret från Örebro som på egen begäran (enligt M) fått en kattlucka i 11-årspresent. Än sitter den inte uppe så intresset för den då personalen kollat på den och försökt få till en bra plats på altandörren att sätta den, har varit lite lågt. Men förhoppningsvis kommer den att innebära lite mer frihet för damerna tre och lite färre protestkisspölar för personalen.

Inga kommentarer: