fredag, juli 09, 2010

Grinig Sara

Ja, jag är nog lite grinig (även om omständigheterna kring den kommande semestern faktiskt är reella). Men det kanske har sina förklaringar. En av dem är den bristande sömn som fortfarande spökar. Jag har förvisso vänt dygnet oerhört duktigt den här långledigheten, men att somna nån gång mellan 1-2 på natten för att sen vakna mellan 7-8 är inte riktigt hållbart i längden. Jag behöver iaf mer sömn än så.

Jag hoppas att jag ska få sova mellan arbetspassen nu i helgen. Det är nästan omöjligt att jobba natt utan ordentlig sömn på dagen. Man förtjänar typ medalj om man lyckas hålla sig vaken då det oftast är lugnast kring 3-4 på natten om man inte har sovit innan.

Och eftersom jag har varit uppe sen 7.15 imorse är det kanske läge att försöka sova nån timme nu före jobbet. Om jag kan.

Inga kommentarer: