tisdag, juli 06, 2010

Dagen då det brann till lite överallt

Vilken dag det har varit. Mejlen exploderade en stund och de sociala medierna svämmade som över. Jag vet inte om det har med det att göra riktigt men under eftermiddagen la tweetdeck ner helt och klagar sedan dess bara på att "api limit exceeded". Dessutom bestämde sig blogger för att få en skön krasch i kommentarsfunktionen, vilket kvarstår som det ser ut. Ingen bra dag för blodtryck, tryckta pengar och teknik, alltså.

Själv stängde jag av för en stund och tog en promenad kring Nydala med Anna. Det var evigheter sedan vilket märktes i att jag pratade hål i huvudet på henne, tror jag. Nästa gång blir det silvertejp för min del så att hon får prata hål tillbaka. Om hon nu kan det. Men trevligt var det.

1 kommentar:

Unknown sa...

Nej då, mitt huvud är helt intakt! Bara trevligt var det!