onsdag, juli 21, 2010

Så mycket plötslig ilska

Aldrig kunde jag väl tro att det fanns en sån aversion mot Andres Lokko? Eller är det "folkkära", mysfarbrorn Bert Karlsson man inte får lov att tycka illa om kanske?

Hm. Ja, på förekommen anledning kanske jag ska förtydliga för de som själva inte har vett att begripa det att jag naturligtvis inte ids publicera kommentarer med personliga påhopp, rasistiskt tokhat osv. Att tillskriva mig fundamentala islamistiska drag leder inte heller till att man blir publicerad eftersom man då antagligen inte läst (eller förstått det man läst) någonting av det jag skrivit på bloggen.

Så ni vet.

2 kommentarer:

al sa...

Em snubbe som hyllar kommunismen,
och fördömer andra med en von-oben attityd, blev du förvånad att han
är illa omtyckt ?

Sara sa...

Jag kan verkligen inte minnas att han hyllade kommunismen, men...