fredag, juli 30, 2010

En vanlig, halvtråkig kväll

Jag har varit hemma i 24 timmar och redan känns det som att jag aldrig varit borta egentligen. Allt är som vanligt. Det känns i ärlighetens namn inte riktigt som att jag har semester heller utan mer som att jag är ledig ett par nätter och ska ut snart igen. Mysko.

Ikväll har jag gjort en massa saker simultant, känns det som. Jag körde M till Nydala där han och några kompisar skulle ut på en av bastuflottarna man kan hyra där. Sen blev det en sväng förbi katten jag lovat se till under helgen och så ett försök till att fylla upp kylskåpet lite på vägen hem. Jag har också lyckats få iväg en jobbansökan lite i sista stund (det blev aldrig tillfälle första semesterveckan som tänkt), ätit halvtråkig middag och slötittat på tv. Lite Fi-grejs har jag också hunnit med.

Nu ska jag ev försöka hålla ögonen öppna (jag är hemskt trött ikväll av nån anledning) och se nån film eller tv-serie i väntan på att M och grabbarna ska ledsna på stan dit de nu har tagit sig så att jag får den äran att köra dem hem.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men det här låter ju inte alls bra. Nu får vi väl ta och göra lite kul grejjer! Jag är öppen för alla förslag. Har en egen ide om roadtrip till Ö-vik, men då måste vi nog köra snart. E ru på?

Sara sa...

Jag är på nästan vad som. Ju billigare desto bättre bara. Men det brukar lösa sig.