måndag, juli 12, 2010

Brist på sömn och AC

Jätteont i ryggen och trött som en gnu var jag bergsäker på att jag skulle sova långt inpå eftermiddagen, oavsett temperatur, när jag kom hem imorse. Men inte. Före tolv vaknade jag. Den här sömnbristen tar verkligen knäcken på mig. Jag håller på att typ explodera och bli en otrevlig människa snart. Jag är trött, lättirriterad och det känns som att huvudet kokar av något uppdämt hela tiden. Låt oss hoppas att jag inte exploderar på fel person. Jag vet typ inte om jag vill skrika eller gråta, eller kanske båda samtidigt.

Jag skulle ha lämnat in bilen för felsökning av AC:n vid ett idag också men M erbjöd sig att göra det åt mig. Snällaste han använde sin extranyckel till bilen så att han inte skulle behöva väcka mig, omedveten om att jag var vaken sen ett tag redan. Men jag är glad att jag slapp köra, jag är lite snurrig. Nu väntar jag på nyheter från felsökningen och hoppas att det inte blir alltför dyrt att ordna till AC:n. Den behövs, om man säger så.

Inga kommentarer: