tisdag, juli 13, 2010

Korsdrag

Snällaste M har fixat fungerande AC åt cranky jag! Nu kan jag åka bil utan att dö av vätskebrist samtidigt. Känns bra om jag skulle få för mig att göra en egen roadtrip under semestern.

Jag lyckades också få till en liten tantlur igår kväll. Jag följde med M ut till landet, öppnade balkongen på övervåningen och altandörren på nedervåningen och la mig sen på soffan mittemellan och lät havsvindarna dra genom huset. Hur skönt som helst! Och inatt har jag nästan lyckats få till hela sju timmars sömn, så även om det fortfarande är segt som kola i huvudet så går det framåt.

Och jag klagar inte alls på att det regnat en stund på förmiddagen eller att solen stundtals skyms av halvmörka moln, även om jag just idag hade kunnat tänka mig att lägga mig i solen en stund.

Inga kommentarer: