tisdag, januari 19, 2010

Sara tänker positivt

Argn, min telefon är trasig! Alltså den "vanliga" som jag aldrig använder men skaffade då mitt tidigare styrelseuppdrag innehöll en del telefonmöten. Eftersom det bara är marknadsundersökare som ringer på den försökte jag säga upp den när jag avgått ur styrelsen men blev då erbjuden att få den utan abonnemangsavgift istället, vilket jag tveksamt gick med på. När comhem-räkningen kom igår såg jag att de nu börjat ta betalt för den plötsligt igen. Jag får väl göra ett nytt försök att säga upp den helt enkelt.

Men, just den här veckan behöver jag den då jag ska göra intervjuer per telefon. Det blir för dyrt via mobilen helt enkelt. Och då fungerar den alltså inte. Jag har haft den avlagd i evigheter och när jag skulle ladda upp den så ville den inte. Den fick nya fina laddningsbara batterier men ville inte ändå. M pillade med den och så plötsligt började den ladda, varpå jag trodde den var okej. Men när jag skulle testa ljudet idag så får jag ingen kopplingston och när jag testringer hit från mobilen så ringer den inte. Crap. Måste hitta lösning innan imorgon eftermiddag. Får sätta mig i Nalle Puh-ställning och fundera...

Inga kommentarer: