lördag, januari 02, 2010

Kräsen Sara

Bläddrade i senaste numret av Amelia på jobbet inatt. Den var som en levande nyårslöftes-peppbok. Så tränar du, så äter du, så lyckas du med si, så gör du så. Kändes oerhört oinspirerande för min egen del faktiskt. Jag har en nästan tonårslik trotstendens att bli anti så snart det blir för mycket av något.

Amelia är lite "bra-vartannat-nummer" för min del tydligen. Jag köpte tidningen VI för ett tag sen så den bläddrade jag också i inatt. Bitvis väldigt bra, bitvis lite torr kanske. Men jag blev nyfiken av reportaget om Gustaf Skarsgård och är nu lite sugen på att besöka stadsteatern i Sthlm och se uppsättningen av Hamlet. Det var lite för länge sedan jag besökte en teater nu.

Men, slutsats ang läsningen; den perfekta Sara-tidningen har ännu inte uppfunnits.

2 kommentarer:

Korpen sa...

Det är för lite WoW i amelia.

Sara sa...

Ah, det kan vara det kanske?