onsdag, januari 06, 2010

Sara goes Shallow Hal

Slöbläddrade på tv:n och fastnade framför Trinny & Susannah på femman och gosh att jag skulle behöva dem ett dygn för att få ordning och koll på något som skulle kunna liknas vid en klädstil. Jag klädde mig hyfsat bra som "skinny-me" men jag har verkligen ingen koll längre. Jag vill nog mest bort, vilket kanske är en del av problemet. Det blir mest fokus på hur jag skulle vilja klä mig och se ut, inte så mycket på att jag faktiskt också måste klä mig på vägen dit. Antagligen ett inte alldeles ovanligt bekymmer.

Senaste Amelia hade som sagt mycket fokus på att rensa ut och "bli på nytt" på många plan, även vad gäller garderoben. Men en titt in i min och jag inser att skulle jag rensa ut det jag inte använder eller inte kan ha skulle det inte bli mycket kvar. Alls. Sorgligt lite iaf. I stil med tre par byxor och några tröjor, varav få jag trivs i. Sen jag blev ensamhushåll har mitt klädkonto gått från litet till läskigt litet. Egentligen bryr jag mig kanske inte superhårt, men klart att det skulle vara roligt att känna sig klädd ibland.

Inga kommentarer: