torsdag, januari 21, 2010

En sämre följetong

Minns ni min smått hysteriska luktjakt i höstas? Guess what, it's back! Så länge temperaturen var låg nog märktes den inte av, men nu när det åter rört sig upp mot nollan har den kommit tillbaka. Med besked. Vissa dagar har det nu varit nästintill olidligt i lägenheten. Det luktar verkligen jätteilla. Jag ska ta mig tid ikväll att skriva en ny felanmälan, men om det fortsätter såhär så vill jag snart kräva en ny lägenhet. Vad är kraven för det?

Häromdagen var det någon och borrade (eller nåt) i elskåpet där lukten kommer ifrån, och då trodde/hoppades jag att det kanske var någon slags åtgärd på gång, men sedan dess har inget alls hänt. Och det här går inte. Lukten sätter sig i textilier och att mötas av den där dusten av äckellukt varje gång man kommer hem är allt annat än trevligt.

Inga kommentarer: