torsdag, januari 28, 2010

Nån som har lust att slicka sjuhundra frimärken i helgen?

En natt av två avklarade och det kändes som en ganska enkel natt. Skönt, det var ett tag sedan jag inte lämnade jobbet på morgonen med blytunga steg. Och då bestämde sig ändå 4 av 10 (jag hade två tomma rum inatt, annars är de 12) för att vara vakna precis hela natten. Men det var hyfsat lugnt trots det. Låt oss hoppas på en repris inatt.

Sen är det helg och det innebär inte något rast eller vila. Ett stort utskick ska iordningsställas och jag har inte ens hunnit påbörja förberedelserna. Men det får ta den tid det tar. Dessutom ska jag hämta en soffa som jag köpt av en arbetskamrat i flyttartagen. Alldeles perfekt tajmat då min nedsuttna sak just gått sönder i tyget så att stoppningen tittar ut på "min plats" (yes, jag är vanemänniska). Låt oss hoppas att vädret är snällt mot mig bara.

See ya peeps! (Eh...ja.)

1 kommentar:

Unknown sa...

Oj, hade gärna hjälpt till med frimärkena, men har ju min jobbar helg nu. Enda helgen jag jobbat på evigheter (senast var i november, tror jag). Jag gör nästa helg i april...
Typiskt...