måndag, januari 24, 2011

Trött-Sara

Det känns som att jag sovit en massa den här helgen och ändå har varit ständigt trött. Jag vet inte vad det är. Var jag såhär trött när jag jobbade natt sist? Eller har jag blivit ovan på så kort tid borta? Eller har jag urlakats på järn eller nåt annat kul? Jag börjar verkligen undra. Det är frustrerande att känna sig halvt urlakad hela tiden och inte idas göra något vettigt.

Det blev ingen bio igår som jag hade tänkt. Nu är iofs M fortfarande febrig och förkyld men jag förde det inte ens på tal eftersom jag tyckte att det kändes som ett 'för stort projekt'. Hm...förvisso har vi varit på landet men så stort problem är det ju inte att fara in till stan. Dumma trött-Sara.

Nu jobbar jag två nätter och är sen långledig i nio hela nätter. Då ska här bli andra bakverk!

Inga kommentarer: