lördag, januari 15, 2011

Med siktet inställt

Idag är jag dock lite seg. Och jag var visst inte så trevlig imorse när jag blev väckt ett antal gånger. Jag tyckte att jag kunde få lov att sova länge eftersom jag ska ut och jobba inatt. Och ganska länge blev det ändå. Säkert därför jag är så seg.

Är som vanligt lite halvspänd inför att gå på jobbet när det var så länge sedan jag var där på riktigt. Ikväll är jag tillbaka på min avdelning för första gången sen september (tror jag?), men jag tror att det kommer att gå bra. Det har väl inte hänt så väldigt mycket sen sist. Jag tror att det kan ha bytts ut en eller två boenden och det kan vara lite skumt innan man kört in sig på de nya rutinerna, men det brukar ju inte vara nåt bekymmer. Så på ett sätt ska det bli skönt att komma tillbaka och hoppa upp i sadeln igen. Med en plan i bagaget som jag är ganska nöjd med.

Inga kommentarer: