torsdag, januari 27, 2011

Sjuk?

Vaknade klockan sex imorse (efter typ tre timmars orolig sömn) av att jag mådde illa på ett så märkligt sätt. Gick upp, höll på att svimma i badrummet men typ tokkräktes istället sen. "Vinterkräksjuka", surrade det i huvudet på mig men jag vet inte. Precis efter mådde jag hur bra som helst, städade übernoga innan syrran skulle komma upp och gick sen och la mig igen. När jag vaknade mådde jag förvisso fortfarande väldigt illa och magen körde runt, men jag har inte känt mig sjuk (feber osv) sådär på riktigt nån gång.

So, what's up with me? Om det inte är nån magsjuka (vanlig magsjuka har jag inte haft sen barnsben så jag vet inte hur sjuk man blir?) så skulle jag gissa på en kombination av dålig sömn, dålig kost och att jag fått i mig för mycket äggprodukter (som jag är lite allergisk mot). Jag har nu inte ätit på över 12 timmar, men magen är ganska lugn och icke-illamående efter att jag sippat cola som bl.a fanns i den matkasse som M så snällt kom hit och ställde in i hallen vid lunchtid.

Så blev det med min payday...billigt!

Inga kommentarer: