måndag, januari 10, 2011

Det rycker i träningsnerven

Sitter och funderar över träningskort för i år. Jag kom ju igång ganska bra med träningen under förra året och tyckte att det var rätt kul.

Skillnaden i år är att kommunen lyckades få till ett förmånligt avtal med IKSU vilket gör att jag inte riktigt vet om jag gör bäst i att förnya mitt nuvarande på simhallen/medley eller om jag kanske skulle bli en IKSU-tjej jag med. Många jag känner tränar där och verkar nöjda med det, men jag har alltid känt en viss tveksamhet för att jag fått för mig att det är lite för "hippt" eller spännigt. Medley är ett litet, opretentiöst ställe, vilket tilltalar mig, men nackdelen är att utbudet är betydligt mindre.

Så jag vet inte? Några råd? Jag kanske borde fara till IKSU och be att få se mig omkring så att jag kan få en egen uppfattning. Det borde man väl få lov till?

Inga kommentarer: