lördag, januari 01, 2011

Here we go again

Och susandet blev mer susande och yrsel som blev huvudvärk som blev bristfällig syn som blev huvudvärk from hell och till sist oskön kräkfest och ångest varpå den stackars pojkvännen fick nog och gick och startade bilen. Jag fick honom sen istället att ringa sin mamma dietisten/ssk som gissade halvakut vätskebrist som följd av influensan, vilket nog kan vara troligt. Jag har svettats och frusit, inte ätit nåt vidare och mest fått i mig te de sista fem dagarna så visst.

Så nu är det bedrest igen. Jag har sovit, nojat en del, sovit igen och försöker nu sitta upp igen och är uppassad med vätska (maten går dock fortfarande bort). Det susar och huvudvärkar fortfarande men på en betydligt mer acceptabel nivå.

Är ni less på mina sjukdomshistorier än? ;)

Inga kommentarer: