tisdag, januari 04, 2011

Gråa vardag, kom tillbaka!

Gissa om jag längtar efter 'vanliga kläder', mina vanliga rutiner, min vanliga ork och mitt vanliga humör! Att vara sjuk är verkligen urtrist. Det kan på nåt weirdo sätt vara skönt att få lov att sakta ner och 'bara vara sjuk' men efter ett par, tre dagar så är i vart fall jag väldigt less och nu är jag inne på dag åtta.

Idag har dock varit en framgångsdag. Jag har t.om varit ute en kort stund. Bara för att hämta in ved och mata fåglarna förvisso, men ändå. Frisk luft! Jag har också lyckats tvätta några maskiner tvätt (inkl mina ombyten med ligga-i-sängen-och-vara-sjuk-kläder) och hängt dem. Skapligt anfådd vid det laget, men jag gjorde det.

Och så har jag flyttat ner datorn, kopplat in den stora skärmen och suttit på riktigt vid köksbordet och skrivit idag. Stooort framsteg!

Inga kommentarer: