söndag, januari 02, 2011

Målsättning 2011 (låter som en kommunal projektplan men whatever)

Jag som trodde det var söndag igår inser att det här med helger utanför schemat snurrar till det för den lättsnurrade. Så det är söndag idag? Åkej då.

Halvsitter i soffan och har just läst ikapp lite blogginlägg och funderar över om det ska bli nån summeringen från mitt håll? Jag tänkar att jag också kanske borde slå till med något så ovanligt som nyårslöften, trots att jag egentligen är rätt anti? Eller så ser jag det som långsiktliga mål istället. Här är i så fall några snabbt ihopflummade mål för året:
  • Mer bilder i bloggen, inte nödvändigtvis självporträtt. (Och lite mindre gnäll i densamma)
  • Jag ska ha ett examensbevis i min hand nästa nyårsafton!
  • Sluta säga förlåt så ofta.
  • Jag ska starta någon form av eget projekt, om det så blir en ny blogg, nåt nytt att lära mig, nåt personligt osv vet jag inte.
  • Jag måste bestämma riktning under året (kryptiskt va?).
Så, det gick ju smärtfritt. Återstår att se om det blir nåt listande över det år som just var också. Just nu lusläser jag alla filmlistor och inser att jag ser för lite film, alternativt för lite film som räknas. Hur är det möjligt, säger du? Jodå, det är det, säger jag.

Inga kommentarer: