tisdag, juni 09, 2009

Trött kväll

Ikväll har jag suttit i skype-möte med valberedningen igen. Det är ett bra gäng och mötena känns produktiva. Efteråt blev jag dock på nåt konstigt, lite småsurt humör. Vet inte riktigt varför. Tror att jag hamnade i dagdrömmar bort när jag pratade semester med en vän, för att sen komma tillbaka till verkligheten där semester känns väldigt långt borta. Visst ska jag vara ledig från jobbet, men jag ser inga aktiviteter eller resor i nån realistisk framtidsbild.

Kanske var det det, kanske nåt annat. Jag känner mig lite trött idag. Jag var ganska sysslolös under dagen, fick inget gjort alls egentligen. Bortsett från lite disk och en halvlång promenad mitt på dagen. Borde ha strukturerat upp förrådet så att jag kan få in sakerna från det andra förrådet som jag tömt och som nu står överallt i lägenheten, men jag fick inte fart helt enkelt. Istället somnade jag framför tv:n i en dryg timme.

Imorgon är det jobbnatt igen. Jag hoppas att jag får ha en piggare dag innan dess.

Inga kommentarer: